Duminica trecută, un vechi film american cu Jason Statham a învins Survivor de pe Kanal D, pe două segmente de public, în timp ce Chefii de pe Antena 1 s-au „mulțumit” doar cu locul trei.
Concret, potrivit Pagina de Media, producția din 2008 a pus postul din Pache Protopopescu pe primul loc pe urban și comercial, iar pe național a scos cifre apropiate de Survivor. Peste 1,9 milioane de români din toată țara au ales filmul dat de Pro TV.
Totuși, Survivor a stat mai bine pe intervalul propriu, dar și pe intersecția cu Chefi la Cuțite.
Emisiunea prezentată de Daniel Pavel câștiga bătălia cu Pro TV la nivelul întregii țări și la orașe, dar pierdea primul loc la tineri.
Național. Luptă strânsă între filmul Pro și Survivor de pe Kanal D. Show-ul filmat în Dominicană a câștigat la mică diferență bătălia de pe național, cu 2.049.000 de telespectatori.
Curierul Statham a strâns cifre foarte bune: 1.973.000 de privitori. Antena 1, cu Chefi la cuțite, era pe locul trei la mare distanță: 1.259.000 de urmăritori.
Urban. La orașe a fost un alt lider. Pro TV a preluat întâietatea cu filmul Curierul 3. Aproximativ 940.000 de români urmăreau producția cu Statham în rol principal.
Survivor și Kanal D se clasau doar pe locul doi, cu 844.000 de telespectatori. Podiumul serii îl completa Antena 1 – 720.0000 de privitori.
Comercial. Tinerii au ales filmul cu Statham. Curierul 3 difuzat de Pro TV a adunat în fața televizoarelor 394.000 de telespectatori tineri.
Cifre bune și pentru Survivor, care termina seara pe doi cu 360.000 de privitori. Chefii de pe Antena 1 erau doar pe trei, cu 288.000 de urmăritori.
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 2.049.000 | 11.6 | 21.9 |
2 | Pro TV | 1.973.000 | 11.2 | 21.1 |
3 | Antena 1 | 1.259.000 | 7.1 | 13.5 |
4 | Romania TV | 595.000 | 3.4 | 6.4 |
5 | Antena 3 | 321.000 | 1.8 | 3.4 |
6 | Prima TV | 283.000 | 1.6 | 3.0 |
7 | TVR 1 | 256.000 | 1.4 | 2.7 |
8 | TVR 2 | 173.000 | 1.0 | 1.9 |
9 | Pro 2 | 142.000 | 0.8 | 1.5 |
10 | Pro Cinema | 128.000 | 0.7 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV